Aralık 26, 2012

size bir norveç filmiyle geldim.


“sanırım bir dost edindim; hem de norveç hükümetinin yardımı olmadan” diyor elling.
kjell bjarne ve ben oslo’ya gidiyoruz deyip bilet almak istediğinde, kendisine “tek yön   mü?” diye soran biletçiye “başka yönler de mi var?” diyerek bizi çok yönlü bir yolculuğa çıkaran elling’in hayatı boyunca iki büyük düşmanı oldu: baş dönmesi ve korku. telefonla konuşmak ise plastik bir aletle konuşmaktan ötesi değil.
sonra, kelimeler elling’e saldırıyor ve bu saldırının ardından, ne zaman turşu alsanız, muhakkak bakıyorsunuz. turşulara. turşu, artık sizin için önemli. çok önemli.
biraz ingvar ambjornsen romanı.

bir “olmaya çalışma” filmi.

“kendimi modern dünyanın özgür bir bireyi olarak görüyorum ama topluluğun çöküşünü alkışlamayı reddediyorum.” -elling.

Hiç yorum yok: