Şubat 12, 2013



uzunca bir süre makinemi elime bile almamıştım fakat havayı güzel bulduğum günlerden birinde çıktım ve çektim. son çektiğim fotoğraflar arasında en fazla şu ikisini beğeniyorum. kışın çekilmiş sonbahar fotoğrafları gibi görünüyorlar gözüme. o sebeple fazlaca hoşuma gittiler.
fotoğraflar bahane aslında. söylemek istediğim farklı bir şey var eheh.
bir müddet aradan sonra tekrar anladım ki filmi makinelerin hissettirdiği şeyi dijital makineler asla asla asla hissettiremiyor. filmi bitirdikten sonra fotoğrafçıya götürdüm. "yarın bi' uğra, muhtemelen yetişir ama olmazsa ertesi gün alırsın" dedi. o yirmi dört saat geçmedi resmen. öyle heyecanlandım ve sabırsızlandım. merak ettim fotoğrafları deli gibi. analog makine ile ilk çektiğim fotoğraflardan sonra, o ilk götürdüğüm filmi beklerkenki sabırsızlığımın aynısını yaşadım. çok güzel ya o şey, hehe.

şimdi bir film daha var elimde. birazdan götüreceğim onu da. yarın ya da çarşamba günü elimde olacak fotoğraflar ve ben gene aynı sabırsızlıkla bekleyeceğim. bir iki hafta önce dijital makine alma fikri geçmişti aklımdan, şimdi gene vazgeçtim. 






Hiç yorum yok: